Nie lekceważ śniadania

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Śniadanie przeciwdziała twoim mięśniom, aby przełamać w najbardziej efektywny sposób. W nocy poziom cukru we krwi spada, a jeśli nie zjesz dobrego śniadania, przestajesz rosnąć.

Odżywianie

Nie bierz pokarmu zamiast jedzenia. Odżywianie działa najlepiej jako uzupełnienie jedzenia lub jako bodziec przed treningiem. Ale nigdy nie wierzcie, że odżywianie sprawia, że ​​twoje mięśnie rosną tak, jak robi to prawdziwe jedzenie. Przetestuj także różne, aby zobaczyć, jakie odżywianie pasuje do Twojego ciała.

Zjedz co 3-4 godziny

Mięśnie rosną tak długo, jak długo masz odpowiednią ilość cukru we krwi. Dopóki masz, że ciało wie, że jest w porządku budować mięśnie. Masz odpowiednią ilość w swoim ciele około 3-4 godziny po ostatnim posiłku. Oznacza to, że musisz jeść co 3-4 godziny, aby utrzymać właściwą równowagę w organizmie i kontynuować wzrost mięśni.

Pij wodę

Każde odrzucenie chemiczne w twoim ciele odbywa się w środowisku wodnym. Jeśli nie pijesz wody, wysuszysz się i twoje funkcje w twoim ciele działają słabo. Funkcje takie jak spalanie tłuszczu, wzrost mięśni i stan.

Kontroluj to, co jesz

Przeanalizuj to, co jesz i zobacz, czy masz wystarczająco dużo, aby zbudować mięśnie. Jednym ze sposobów jest serwowanie jedzenia przez trzy dni. To jest zobaczyć, ile białka, węglowodanów i tłuszczu dostajesz. Zrób to kilka razy w roku, aby zobaczyć swój rozwój. Jest to łatwe do zrobienia dzięki programowi dietetycznemu, który można znaleźć w Internecie.

Zmieniaj jedzenie

To klucz do sukcesu. Dużą zaletą jest to, że twoje ciało nie przyzwyczaja się do jednego określonego pożywienia. Ryzyko jest również minimalne, że dostaniesz brak czegoś i na pewno dostaniesz odpowiednią ilość witamin i minerałów, które twoje mięśnie potrzebują do wzrostu.

Zjedz tuż przed treningiem

Musisz załadować swoje ciało, zanim wykonasz dobry trening. Jeśli rano trenujesz, dobrze jest zjeść dużo węglowodanów poprzedniej nocy. Jeśli trenujesz wieczorami, masz wiele posiłków, aby przygotować Cię do treningu.

Zjedz po treningu

Po śniadaniu jest to najważniejszy posiłek dla ciebie. Po treningu mięśnie są zepsute, a po treningu musisz jeść tak szybko, jak możesz. Twoje mięśnie potrzebują zarówno białka, jak i węglowodanów, aby rosnąć, a tutaj Twoje napoje odżywcze mogą być bardzo ważne. Daje to szybko i węglowodany i białko.