Zastanawiasz się, jak zdobyć mięśnie? Istnieje wiele modów, sztuczek i „szybkich napraw”, które można znaleźć, ale tak naprawdę istnieje tylko jeden zdrowy sposób na uzyskanie masy mięśniowej. Nie musisz być obdarzony wspaniałą genetyką lub używać potencjalnie niebezpiecznych nielegalnych hormonów lub sterydów.

Pytanie „jak uzyskać mięśnie” ma stosunkowo prosty dwuetapowy proces:

1) zwiększyć spożycie kalorii

2) trening. Ta kombinacja zapewni pożądane rezultaty.

Nie wstydź się patrzeć w lustro! MOŻESZ mieć ciało, które starasz się osiągnąć. Kiedy po raz pierwszy zaczniesz myśleć o tym, jak zdobyć mięśnie, pierwszy instynkt może brzmieć: „Ale ja nie chcę przytyć”. Utrata tkanki tłuszczowej i uzyskanie masy mięśniowej to dwa różne cele i są rozwiązywane na dwa różne sposoby. W tym momencie musisz zdać sobie sprawę, że odchudzanie i ćwiczenia, aby schudnąć, różnią się od diety i ćwiczeń, by nabrać mięśni.

Przy pozyskiwaniu masy mięśniowej należy zwiększyć spożycie kalorii. Musisz przyjmować więcej kalorii, do których przyzwyczaja twoje ciało: przyjmować więcej białek i tłuszczów – twoje ciało nie ma innego wyboru, jak tylko przybrać na wadze. Chociaż można stosować suplementy diety, NIE należy ich używać jako substytutu zdrowej diety. Zwiększone kalorie są następnie równoważone przez ćwiczenia z ciężarami w celu osiągnięcia zwiększonej masy mięśniowej, której pragniesz. Ten trening pobudzi wzrost przez „przeładowanie” mięśni. Połączenie kalorycznych cegiełek (które pomagają odbudować i naprawić tkankę mięśniową) wraz ze wzrostem treningu.

Jeśli jesteś wśród milionów, którzy nieustannie próbują przybierać na wadze i budować masę mięśniową, pamiętaj, że zdecydowane zaangażowanie, odpowiednia dieta i dobry trening siłowy to najlepsze sposoby na osiągnięcie sukcesu. Dieta do budowy masy mięśniowej zawiera dużo białka i wystarczającą ilość kalorii, aby promować przyrost masy ciała.

Dobrym miejscem na rozpoczęcie jest pomnożenie aktualnej wagi przez 18 lat. Ta liczba daje przybliżony obraz ilości kalorii potrzebnych twojemu organizmowi w ciągu dnia. Jeśli jesteś bardzo aktywny, uprawiasz sport lub masz szybszy niż przeciętny metabolizm, być może będziesz musiał zwiększyć spożycie kalorii jeszcze bardziej. Dieta budująca mięśnie wymaga dużego wysiłku ze strony użytkownika. Nie jest łatwo spożywać wystarczającą ilość kalorii w trzech posiłkach dziennie. Dobrą sugestią byłoby zjedzenie kilku małych posiłków każdego dnia zamiast trzech dużych.

Białko jest kluczowym elementem każdej diety opartej na budowaniu masy. Idealnie powinno się jeść półtora gram białka na kilogram masy ciała. Chociaż wydaje się, że jest to dużo białka, rozproszonego na kilka małych posiłków każdego dnia, znacznie łatwiej będzie osiągnąć ten cel. Ryby, drób, jaja i chude czerwone mięso stanowią doskonałe źródło białka. Mnóstwo świeżych warzyw i prostych węglowodanów w połączeniu z dużą ilością białka powinno umożliwić ci spełnienie limitu kalorii każdego dnia. Najlepsza dieta budująca mięśnie to połączenie spożywania odpowiedniej ilości kalorii i odpowiednich rodzajów żywności.