Więc chcesz zbudować duże i potężne mięśnie klatki piersiowej? Ogromne duże mięśnie piersiowe (peksy) lub mięśnie klatki piersiowej, które dowodzą szacunku i uwielbienia? Możesz być dumnym posiadaczem dużej i potężnej klaty.

Wiele osób myśli, że istnieją 2 oddzielne mięśnie klatki piersiowej, a tak nie jest. Mięśnie klatki piersiowej lub klatki piersiowe, które widzisz po obu stronach klatki piersiowej, mają kształt wachlarza o jednym ciągłym mięśniu, chociaż mogą być nazwane różnymi nazwami, takimi jak głowa piersiowa, głowa drobna i obojczyka, w celu rozróżnienia różnych części tego samego mięśnia.

Wszystkie ćwiczenia klatki piersiowej działają na mięśnie klatki piersiowej, ale pod różnymi kątami, które powodują różne obciążenia klatki piersiowej. Musisz użyć różnych ćwiczeń mięśni klatki piersiowej, aby uderzyć pecs pod różnymi kątami, aby stymulować masywny wzrost mięśni. Każdy inny kąt, jakiego używasz w ćwiczeniach mięśni klatki piersiowej, osiągnie różne włókna w mięśniach klatki piersiowej, aby efektywnie stymulować różne obszary twoich piersi, tak, że twoja klatka piersiowa będzie rosła szybko i symetrycznie mięśniom dając ci tę szeroką i potężną klatkę piersiową, która grozi rozpruciem twojego t-shirtu.

Aby uzyskać najlepsze rezultaty w budowaniu mięśni klatki piersiowej, używaj wolnych ciężarów, zwłaszcza głupich dzwonków zamiast maszyn. Należy unikać treningów w klatce piersiowej, w których używa się maszyn klatki piersiowej, ponieważ ma wiele wad, nie tylko przynoszą pożądane rezultaty, ale mogą również powodować obrażenia ze względu na wąski zakres ruchów. Twoje mięśnie klatki piersiowej również nie będą rosły szybko, ponieważ ćwiczenia maszynowe nie są zaangażowane w synergiczne mięśnie lub nadmierne mięśnie. Jak w przypadku każdego treningu podnoszącego na duchu, właściwa forma podnoszenia i techniki mają ogromne znaczenie.

Wiele osób zwykle używa tylko 1 lub 2 rodzajów ćwiczeń klatki piersiowej i prawie zawsze, to płaska ławka i leci. Cóż, aby zbudować potężnie duże i dobrze wyrzeźbione mięśnie klatki piersiowej, jest to fatalny błąd, ponieważ nie uderza się odpowiednio w pek ze wszystkich stron, aby stymulować wzrost mięśni w całym mięśniu klatki piersiowej. Wszystkie ćwiczenia mięśni klatki piersiowej będą nie tylko działać na klatkę piersiową, ale także w mniejszym stopniu na mięśnie ramion, bicepsy i triceps. Musisz skupić się, wizualizować i skoncentrować siłę na klatce piersiowej. Umysł i połączenie mięśnia klatki piersiowej jest tutaj niezbędne, aby twoja klatka piersiowa pracowała ciężej zamiast używać tricepsu lub bicepsu do zasilania treningu klatki piersiowej. Pracuj także nad pełnym zakresem ruchów i ściskaj mięśnie klatki piersiowej ciężko na każdym szczycie każdego ruchu. Zawsze powoli zmniejszaj swoją wagę i celowo walcz z grawitacją, aby zapewnić większą odporność na mięśnie klatki piersiowej, a tym samym wywołać więcej włókien mięśniowych, aby uzyskać więcej wzrostu mięśni.

Ale ostrożnie. Będziesz potrzebował wykrywacza lub osobistego trenera ze względów bezpieczeństwa, ponieważ musisz podnosić ciężki dla doskonałego przyrostu masy mięśniowej, szczególnie w przypadku rozwoju mięśni klatki piersiowej. Twój obserwator lub osobisty trener będzie również w stanie poprawić twoje błędy i pomóc ci, gdy wymuszone powtórzenia dotrą do głębokich tkanek, aby wywołać maksymalną stymulację mięśni.